Člani društva Stari traktor Moste

Alojz Gašperlin, Moste 
HANOMAG R12 KB, letnik 1956, restavriran, motor dvotaktni diesel, 1 cilinder 12KM

         

Vinko Koželj, Moste - tehnika
EICHER EKL 15, letnik 1956, restavriran, motor Eicher diesel, 1 cilinder, 1425 cm³, zračno hlajen 15 KM

         

          

Drago Rebol ml., Moste 
Deutz D15, letnik 1959, restavriran, motor diesel 1 cilinder zračno hlajen 15KM, hidravlika

         

Drago Rebol, Moste
Steyr 86, letnik 1967, restavriran, motor diesel 1 cilinder vodno hlajen 18KM,  hitri menjalnik, hidravlika
Eicher Panther Typ EM 100, restavriran, motor zračno hlajen, 1 cilinder, hidravlika

            

Ivan Resnik, Moste
Fendt GT 220, letnik 1961, v originalnem stanju, motor diesel zračno hlajen 2 cilindra 18 KM, večnamenski traktor z čelnim nakladalcem, kiper zabojem, priključki za medvrstno obdelavo, v originalnem stanju

            

Matjaž Resnik, Moste 
FENDT F12 HL, letnik 1956, restavriran, motor diesel 1 cilinder 12 KM zračno hlajen

         

            

Andrej Plevel , Moste
Lanz Bulldog 2016, letnik 1957, restavriran, motor dvotaktni diesel 1 cilinder 16 KM, termosifonsko hlajen, redek model

         

        

Franci Kubelj, Moste
BUHRER UM 4/10, letnik 1957, v originalnem stanju, motor Mercedes diesel OM 636 4 cilindre 30KM, hidravlika, kabina

         

Anton Golob, Podgorje pri Kamniku
Mc Cormick Farmall DLD 3, letnik 1956, v originalnem stanju, motor diesel 3 cilindre, vodno hlajenje, hidravlika
Massey Ferguson 130, Letnik 1976, v originalnem stanju, motor Perkins diesel 4 cilindre 30KM, kabina, bočna kosilnica, hidravlika

         

Zdravko Spruk, Topole
EICHER EKL 15, letnik 1956, restavriran, motor Eicher diesel, 1 cilinder, 1425 cm³, zračno hlajen 15 KM

           

Marjan Koncilija, Moste
FENDT FIX 2, letnik 1960 v originalnem stanju, motor diesel 2 cilindra 18KM vodno hlajenje, hidravlika

         

Marko Matuš, Suhadole   GSM 041 281 919   email: marko.porsche@gmail.com  
PORSCHE 218 Standard, letnik 1959, restavriran, motor diesel 2 cilindra zračno hlajen 25KM, hidravlika

         

Janez Ogrinec, Podgorje pri Kamniku
Kramer KL200, restavriran, letnik 1959, motor disel 1700 cm3, moč 18KM

         

          

Franci Vrtačnik,  Moste / Ljubljana   email: franc.vrtacnik@gmail.com
Deutz D25, letnik 1961v originalnem stanju, originalna barva, motor diesel 2 cilindra zračno hlajen 1700cm3 20KM, hidravlika

          

Marjan  Ravnikar, Mlaka pri Komendi     email: ravnikar.march@gmail.com
Unimog 2010, letnik 1952, restavriran, motor Mercedes 4 cilindre 1720 cm3 24KM vodno hlajen, kardan 3x, jermenica, bočna kosilnica. pnevmatsko dvigalo, kabina

          

           

Pavel Vidmar, Moste
Steyr Typ T86, letnik 1964, restavriran, motor vodno hlajen 1300 cm3, moč 18KM, hidravlika

          

Jože Bezovšek, Suhadole 
Bührer Typ BD4, letnik 1950, restavriran, motor vodno hlajen štiricilindrski, moč 55 KM, vgrajen vitel
Deutz Typ D 50, letnik 1967, restavriran, motor zračno hlajen štiricilndrski, moč 33,70kW, teža 2149kg.  

         

Anton Jerman, Duplica - podprededni in blagajnik
Eicher Tyo KL 16, letnik 1956, restavriran, motor Eicher diesel 1 cilinder, 1425 cm³, zračno hlajen 15 KM.

         

Rok Podkrižnik, Nadgorica - mehanik
Steyr Typ 180, letnik 1948, restavriran, motor 2660 cm³, moč 26–30 KS, vodnohlajen, 2 cilindra. 

         

Mirko Ribnikar, Breg pri Komendi
IMT 533, letnik 1976, restavriran, motor diesel 2360 cm3, 3 cilindri, 2000 o/min, 35 KM, vodno hlajen, hidravlika, zapora diferenciala

         

Bernard Volf, Mengeš - predsednik
Eicher EM3000 Königstiger, letnik 1961, restavriran, motor diesel 2994 cm3, 3 cilindri, 2000 o/min, 37 KM, zračno hlajen.

         

Boštjan Rebol, Suhadole
Guldner AF 15, letnik 1950, restavriran, motor diesel 1304 cm3, vodno hlajen, 2 cilindra, 17 KM, teža 1225 kg.
Deutz D15, letnik 1960 v originalnem stanju, motor disel 850 cm3 zračno hlajen, 1 cilinder, 15 KM, teža 920 kg, hidravlika.

         

        

Janez Lončar, Podboršt pri Komendi
Deutz  F2L 612/6N, letnik 1959, nerestavriran, motor diesel 1526 cm3, 17KM, teža 1320 kg
Deutz  D25 1S, letnik 1960, restavriran, motor diesel 1700 cm3, 24KM, teža 1325 kg
Deutz
 D2606, letnik 1968, nerestavriran, motor diesel1500 cm3, 21KM, teža 1610 kg
Eicher EKN 13, letnik 1954, nerestavriran, motor diesel 1415 cm3, 21KM, teža 1610 kg
Hela  D 415, letnik 1961, nerestavriran, motor diesel 1414 cm3, 14KM, teža 1130 kg
Holder B 10D, letnik 1956, restavriran, motor 2 takt. diesel 630 cm3, 9KM; teža 770 kg
Leprotto ATA/DVA, letnik 1988, restavriran, motor diesele 1170 cm3, 24KM, 860kg
Porsche 219 Standard , letnik 1958, nerestavriran, motor diesel 1644 cm3, 24KM, 1625 kg
Porsche  Hofner - Schrantz A111, letnik 1959, nerestavriran, motor diesel, 822 cm3, 13KM, 940 kg
Schluter S15 L, letnik 1959, nerestavriran, motor diesel 640 cm3, 15KM; teža 1200 kg, izdelanih 310 primerkov
Steyer 86, letnik 1963, nerstavriran, motor diesel 1330 cm3, 17 KM, teža 1200 kg
Zetor 2011, letnik 1966, nerestavriran, motor diesel 1560cm3, 24KM, teža 1520kg
Zetor 4718, letnik 1975, nerestavriran, motor diesel 2592 cm3, 41KM, teža 2720 kg

        

        

Peter Cviren, Križ
Kramer KL 11, letnik 1953, nerestavriran, motor diesel 763 cm³ zračni hlajen, 11KM, teža 870kg, hitorst 20 km/h

Alojz Kosec, Mengeš 

        

Metod Čibašek, Suhadole
Zetor 50 super, latnik 1966, nerestavriran, motor diesel 4160 ccm, vodno hlajen, 50KM, teža 2550 kg, hitrost 29 km/h 

         

Ciril Rode, Šmarca
Fendt 

          

Jani Lončar, Podboršt

          

Jurij Bensa, Oslavje, Italija
Fendt F 24, letnik 1956, nerestavriran, motor diesel 2. cilindra 1700 cm3, zračni hlajen, 24 KM, hitrost 20 km/h

         

Rok Grašič, Nožice

         

Vido Lončar Zalog

Matija Grašič, Nožice

       

Janko Žagar, Moste 

       

Janez Burica, Ljubljana

Martin Zalokar, Moste

Tone Drolc, Vrhpolje pri Kamniku