Minneapoli Moline 

Družba Minneapolis - Moline je bila v Minnesoti pomemben proizvajalec traktorjev in kmetijskih strojev. Nastala je leta 1929 z združitvijo treh družb in sicer Moline Plow Company (1852), Minneapolis Threshing Company (1887) in Minneapolis Steel & Threshing Company (1902). Minneapolis Moline je leta 1951 kupila družbo Avery farm equipment kar je pripomoglo k temu, da so bili sodobni traktorji Minneapolis Moline tako dobro izdelani, da nekateri še danes na različno velikih kmetijah po vsem svetu služijo svojemu namenu.

Minneapolis-Moline je leta 1972 kupila družba White Motor Company in ukinili so blagovno znamko Minneapolis Moline in prizvodnjo traktrorjev v Minnesoti.

Minneapolis-Moline je prispeval naslednje inovacije v industriji kmetijska oprema
- prvi popolnoma opremljeni traktor Minneapolis-Moline UDLX

- prvi izdelovalec, ki je uporabil kot pogonsko gorivo utekočinjeni naftni plin
- prvi je uporabil na manjših traktorjih menjalnik za prenos moči
- prva tovarna, ki je opremila s pogonom tudi prvi kolesi
- prvi je začel izdelovati zgibno krmiljene traktorje FWD (A4T-1400 in A4T 1600)

Vir: http://prairiegoldrush.com/

Minneapoli Moline UDLX - comfort tractor

Če nisete odrasli na podeželju, ne boste verjetno nikoli videl Minneapolis Moline UDLX, verjetno nikoli niti slišali zanj. Velja kot nekakšna antična mistika med kmeti. Delni neuspeh eksperimenta lahko pripišemo temu, da je prišel v napačnem času. Moline je doživel podobno usodo kot Oliver in nekatere druge znamke. Kupila ga je konkurenca in ukinila blagovno znamko. Vendar nas to ne ustavi, da bi ne spregovorili ob pogledu na Minneapolis-Moline UDLX.

        

Minneapolis Moline UDLX so začeli izdelovati leta 1938, zadnji traktor pa so izdelali leta 1941. To je bil prvi moderni traktor s kabino na svetu. Bil je znan tudi kot Comfort tractor. Bil je načrtovan kot rešitev za več težav. Kmet je lahko delal na polju cel teden in ob vikendih se je potem udobno peljal v mesto. UDLX je bil opremljen z vso sodobno opremo - popolnoma zaprta in ogrevana kabina z okni, ki so se odpirala, cigaretnim vžigalnikom, radijskim sprejemnikom, dodatnim sedežem za psa med tedenskim delom ali za majhno damo med vikendom. Zraven je bil predal za rokavice, zadnja vrata, množica merilnikov in gladek coupe izgled, stilsko podobno kot avto limuzina. Najvišja hitrost te zveri je bila 40milj (64km) na uro. Vgrajen je bil vodno hlajen štirivaljni bencinski motor z močjo 27 konjskih sil, s štiristopenjskim menjalnikom, prostornino 4700 cm3 in 1275 rpm.

        

        

        

                                                            

Problem pri celotni enačbi so bili stroški in čas. Narod je bil še vedno delno potrt po koncu velike depresije, vojna je bila na obzorju in cena za ta modni traktora je bila za tisti čas (leto 1938) visokih 2,155 USA $. Vsi ti dejavniki skupaj so vplivali na proizvodnjo in izdelanih je bilo samo 150 primerkov.
Danes se cena za ta traktor na javni dražbi giblje med 140 000 in 160 000 USA $. 

                                         

                                         

Še nekaj tehničnih podatkovVišina 238 cm, dolžina 358 cm, širina 195 cm, teža 2905 kg, medosna razdalja 205 cm, akomulator 6V.

Vir:http://jalopnik.com